REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania
i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej. - Definicje:
- Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy.
- Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie www.mytherapy.com.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się
z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją. - Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem www.mytherapy.com.pl.
- Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną.
- Usługodawca: MyTherapy Rafał Włodarczyk, ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 7, 30-720 Kraków, NIP: 679 32 13 023, adres e-mail do kontaktu: recepcja@mytherapy.com.pl, tel. 663 323 991.
- Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie
z Usługi. - Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
- 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
- Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”, platformy internetowej ZnanyLekarz.pl, a także poprzez kontakt z recepcją (e-mail: recepcja@mytherapy.com.pl, recepcja02@mytherapy.com.pl
oraz tel.: 663 323 991, 660 312 553).
- Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
- podać dane osobowe: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
- uiścić przedpłatę w formie zaliczki w wysokości 100% ceny wizyty wskazanej przy wyborze terminu wizyty.
- Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia
o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego. - Po dokonaniu rejestracji, na adres e-mail podany przez Pacjenta zostanie wysłany link prowadzący do strony umożliwiającej uiszczenie przedpłaty.
- Warunkiem dokonania rezerwacji terminu wizyty jest uiszczenie przedpłaty w formie zaliczki
w wysokości nie mniejszej niż 100% ceny wizyty wynikającej z Cennika. Przedpłatę uważa się za dokonaną dopiero po potwierdzeniu wpłaty przez serwis PayU lub po jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy. - W razie braku uiszczenia przedpłaty do 24h przed wybranym terminem wizyty lub niezwłocznie w przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24h do wybranego terminu wizyty, termin uznaje się za nierezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych pacjentów.
- Przedpłatę można uiścić w następujący sposób:
- za pomocą linku PayU wysłanego na podany przez Pacjenta adres e-mail,
- przelewem bankowym (w przypadku niemożności dokonania płatności poprzez link PayU).
- 3. Reklamacje
- Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail recepcja@mytherapy.com.pl.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
- 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
- Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24h przed terminem.
W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi. - Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe poprzez portal ZnanyLekarz.pl lub kontakt z recepcją (e-mail: recepcja@mytherapy.com.pl, recepcja02@mytherapy.com.pl oraz tel.: 663 323 991, 660 312 553).
- Odwołanie wizyty przez Pacjenta skutkuje:
- zwrotem 100% kosztów, jeśli zostało ono dokonane więcej niż 24h przed sesją,
- zwrotem 50% kosztów, jeśli zostało ono dokonane mniej niż 24h przed sesją.
- Przełożenie terminu sesji pierwszorazowej z zachowaniem przedpłaty możliwe jest tylko jeden raz.
- Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty.
- Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
- 5. Wymagania techniczne
- Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
- korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,
- korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
- minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
- 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów
64-bitowych, - minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych
i ciasteczek, - stałe połączenie do sieci Internet.
- Do dokonania rezerwacji online konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:
- rachunku bankowego,
- konta poczty elektronicznej,
- telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
- 6. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
- W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Aktualna wersja regulaminu obowiązuje od 02.10.2023.