Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, która podczas studiów i po nich rozwijała się w kierunku psychologii klinicznej oraz psychoterapii.
Swoje doświadczenie zdobywałam podczas licznych staży na oddziałach psychiatrycznych, neurologicznym i geriatrycznym, m.in. w Szpitalu Klinicznym im. Babińskiego w Krakowie. Miałam tam okazję towarzyszyć pacjentom z różnymi potrzebami – były to nie tylko osoby z doświadczeniem choroby psychicznej, czy neurologicznej, ale także pacjenci potrzebujący towarzyszenia i wspierającej rozmowy. Udzielałam także pomocy młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz mającej problemy emocjonalne i w relacjach – prowadziłam konsultacje w szkołach, poradni psychologiczno-pedagogicznej i w internacie dla uczniów.
Podczas studiów uzyskałam również uprawnienia pedagogiczne, a dodatkowo ukończyłam studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki. Dzięki temu mogłam podjąć pracę w szkole dla dzieci z autyzmem. Aktualnie pracuję w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie wspieram dzieci i rodziców prowadząc spotkania diagnostyczne i terapeutyczne.
Stale rozwijam swoje umiejętności uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach krajowych i zagranicznych, m.in. w „14th Annual Autism Conference 2020” w Miami. Brałam też udział w licznych szkoleniach dotyczących Stosowanej Analizy Zachowania, komunikacji alternatywnej PECS. Ukończyłam kurs „Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci powyżej 6 r.ż. i młodzieży”.
Aktualnie poszerzam swoją wiedzę i umiejętności jako słuchaczka czteroletniego kursu psychoterapii, organizowanego przez Wrocławska Fundację Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii. Stały rozwój warsztatu pracy psychoterapeuty jest dla mnie bardzo ważny dlatego w wolnym czasie chętnie sięgam po literaturę psychologiczną i uczestniczę w wykładach, prowadzonych przez innych psychoterapeutów.
Podczas spotkań w gabinecie zależy mi na stworzeniu ciepłej, bezpiecznej relacji terapeutycznej, opartej na tolerancji. Korzystam z założeń głównych nurtów psychoterapeutycznych, dobierając interwencje w zależności od potrzeb danej osoby.