Jestem psychologiem, w swojej pracy wykorzystuję metody Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz wybrane narzędzia psychoterapii poznawczo-behawioralnej (CBT). Ukończyłam pięcioletnie jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia ze specjalnością kliniczną na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jestem również absolwentką ścieżki specjalizacyjnej z psychologii sportu, realizowanej we współpracy Uniwersytetu Jagiellońskiego z Akademią Kultury Fizycznej w Krakowie. Specjalizacja ta prowadzona była pod kierunkiem prof. Jana Blecharza i jest zgodna ze standardami Ogólnopolskiej Sekcji Psychologii Sportu Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Ukończyłam I stopień szkolenia z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach rekomendowanego przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów TSR (PSTTSR). Odbyłam również liczne szkolenia z zakresu praktycznego zastosowania narzędzi CBT w pracy psychologicznej. Jestem certyfikowaną trenerką Treningu Umiejętności Społecznych (TUS).
Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując z osobami dorosłymi na stacjonarnych oddziałach psychiatrii Szpitala Klinicznego im. dr. Józefa Babińskiego oraz Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie. Odbyłam także staż, w ramach którego współprowadziłam proces terapii rodzinnej. Obecnie współpracuję jako psycholog sportu z drużyną seniorską Kraków Football Kings oraz drużyną juniorską Akademii Wisły Kraków. Prowadzę również Treningi Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży w jednej z krakowskich poradni.
W swojej praktyce pracuję w dwóch obszarach:
- w obszarze psychologii sportu – prowadzę konsultacje dla zawodników od 12 roku życia, wspierając ich w budowaniu odporności psychicznej, koncentracji, motywacji oraz w radzeniu sobie ze stresem, presją wyniku i lękiem przed porażką. Pomagam również w procesie powrotu do sportu po kontuzjach.
- w obszarze wsparcia emocjonalnego dzieci – prowadzę konsultacje dla dzieci w wieku 7-12 lat wspierające rozwój emocjonalny i społeczny. Pomagam w nauce regulacji emocji, wzmacnianiu koncentracji, budowaniu relacji rówieśniczych i wzmacnianiu poczucia własnej wartości. Pracuję także z dziećmi z rozpoznanym ADHD oraz w spektrum autyzmu.
Moje zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół terapii poznawczo-behawioralnej, zwłaszcza nurtów tzw. trzeciej fali, takich jak ACT czy terapia schematów. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach z zakresu poradnictwa, terapii i diagnozy psychologicznej.
Podstawą mojej pracy jest ciepła, uważna relacja oraz poszanowanie indywidualnych potrzeb każdej osoby. W swojej praktyce kieruję się zasadami Kodeksu Etycznego Zawodu Psychologa, a swoją pracę regularnie poddaję superwizji.


